marielleochnova

7. sundsvall

Publicerad 2012-06-04 19:54:22 i Allmänt

Ja men då har man spenderat snart 2 veckor i sundsvall då. dock så kommer jag åka hem till käraste Torpshammar på Onsdag. kommer bli skönt faktiskt. jag älskar sundsvall men jag saknar mina söta djur och Malin och missie faktiskt. visst jag har träffat missie här i sundsvall med men jag vill umgås med dom. Dessutom har jag bestämt med Lizelinen att vi ska umgås :D Vilket kommer bli awesome :D Kanske hon kan ta med sig kameran och vi kan gå ut och foa massor :D Gå på promenad och fota kanske låter som en bra idé? :D

Iaf, Har haft det supermysigt och ganska roligt. Micke har varit här och vi har lanat, Nova fick vara här över en dag och hon fungerade så super i lägenhet så jag blev chockad. Hon la sig och bara sov ett tag :P Hon reagerade inte enns på bilar utanför eller att folk sprang i trapphuset! Helt fantastiskt :D

Dock har jag varit utan henne dessa två veckor hon har fått varit hemma med mamma och pappa och jag saknar henne så otroligt sjukt mycket så jag vet ej vart jag ska ta vägen. Jag älskar den vovven! Hon är ju underbar :D

Pernilla har skaffat sig hund eller har en på prov eller liknande som jag bara måste åka och hälsa på :D
Denna sommar kanske kan bli bra ändå? Den börjar rätt så bra iaf :D

förlåt för att jag är superseg med att skriva saker :D

Just ja, har ju glömt att visa bilder från utställningen vi hade, så här kommer några :D











Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marielle Berntxen

Mitt namn är Marielle Berntzen, jag är 22 år gammal och bor i en liten by i skogen ca 7 mil väster om Sundsvall. Jag praktiserar för tillfället som lärare och jag är utbildad fotograf. Jag älskar min hund över allt annat på denna jord, jag älskar även att umgås med kompisar och åka på kryssningar med 100%party. Jag är sprallig, jag är medmänsklig och jag är allmänt snäll trots att jag egentligen vill vara elak och en djävul men det funkar inte så bra som jag hoppats på för att få vara det. Något som också kan vara kul att veta är att jag helt klart suger på att blogga och bloggar ytterst sällan men försöker att blogga oftare och oftare. Det var väl en kort presentation om mig antar jag xD

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela