marielleochnova

Fri surf I ett år

Publicerad 2012-11-01 22:48:42 i

Hej hallå
Bloggen :) * tänkte vara lite klyftig och skriva något ALLA bloggare gör :P iaf jag märkte att jag glömt att berätta att jag har skaffat nytt telefon nummer :) självklart get jag ut det till dom som frågar snällt och som jag känner :) jag har även glömt att berätta att med detta nummer fick jag fri FRIIIIIIIi surf i ett helt år :) supéglad tjej 91 kan man ju säga :) nu kan jag verkligen nörda som aldrig förr och jahaja försöka uppdatera instagram, Facebook , bdb eller dv och självklart bloggen så ofta jag kan. Nu kan jag blogga från alla ställen jag är på vilket är toppen :)

På tal om vart jag är så ar jag lämnat Sundsvall och befinner mig nu i torpshammar den äckliga lilla hålan :/ jag saknar att ligga bredvid en varm " man " och jag saknar att vakna till en purrande kurrande trampande och puffande liten kissekatt. Men jag fick träffa min älskade Nova igen :) Gud jag får abstinens efter henne då hon ej är här. ( med här
Menar jag i närheten av mig ) Dessutom så får jag ju umgås med
Mor och far lite. Annars så finns det verkligen inte mycket kul här omkring i mina ögon. Men på tal om Nova, hon håller på att lära sig att peka ut fingrarna på handen , bara idag lärde hon sig pekfinger och tummen :) så duktig :)

Sedan något som inte är lika duktigt är att jag har slut på pengAr nästan har mindre än 500 kr kvar. Fick pengar för vadå inte ens en vecka sedan. Men till mitt försvar har jag handlat kläder och skor det är något jag verkligen ute gör varje månad. Sedan har jag även handlat snus och mat när jag var i stan. Fyllt på busskortet och bytt busskort så pengarna där är redan slut -.- aja men det är värt det man ska unna sig lite då och då :)

Nä nu ska jag kolla runt lite på instagram och andra internet sidor och sedan försöka sova lite

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marielle Berntxen

Mitt namn är Marielle Berntzen, jag är 22 år gammal och bor i en liten by i skogen ca 7 mil väster om Sundsvall. Jag praktiserar för tillfället som lärare och jag är utbildad fotograf. Jag älskar min hund över allt annat på denna jord, jag älskar även att umgås med kompisar och åka på kryssningar med 100%party. Jag är sprallig, jag är medmänsklig och jag är allmänt snäll trots att jag egentligen vill vara elak och en djävul men det funkar inte så bra som jag hoppats på för att få vara det. Något som också kan vara kul att veta är att jag helt klart suger på att blogga och bloggar ytterst sällan men försöker att blogga oftare och oftare. Det var väl en kort presentation om mig antar jag xD

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela