marielleochnova

Hemma i Sundsvall :3

Publicerad 2012-10-27 23:29:38 i Allmänt

Ja då har jag kommit i land eller det var ett tag sedan nu, en dag eller ngt men jag är hemma iaf. Inte hemma hos mamma och pappa utan hemma där mitt hjärta bor, i Sundsvall hos Simon. Resan var supertrevlig trots att jag sov mest hela resan men det var trevligt ändå faktiskt. Riktigt kul och bra om jag får säga det själv. Sov hela bussresan dit och hela bussresan hem och en bit på båten med, eller faktiskt ganska mycket på båten men vad gör jag det hann vara vaken så jag hörde lite av trubaduren och hann satt och kolla på karoken . Hann även vara med om gratis mat och lite annat skoj :3 Gör gärna om denna resa faktiskt. Dock blåste dt fruktansvärt mycket under natten men det gjorde ju bara så man sov desto bättre hehe. 
 
Nu när jag kom hem så har jag bara varit med Micke och malin som var här och jag har bara tagit det lungt. Simon kom hem idag han med efter att han varit ute på äventyr. Vi beställde mat idag då ingen orkade ställa sig och laga mat. Men det funkade det met, Jag åt en härlig kyckling sallad lite specialgjord med. Helt fantastiskt.
 
På Måndag ska jag vara vovve vakt åt lilla Bon, kommer bli mycket kul faktiskt. Längtar tills jag får mysa med liten mini voffe. då kanske min saknad efter Nova inte blir lika stor då jag saknar henna fruktansvärt mycket just nu. Ska även hjälpa Liz till veckan och ska umgås med Malin " snillet" Nilsson. 
 
Känner att jag inte har så mycket att skriva om idag faktiskt, konstigt nog. Så förlåt för ett dumt och jobbigt inlägg där jag bara pratar skit egentligen, Men bättring på detta ska ju på stan något och då lär jag ju störa mig på något jag kan sitta och klaga på eller så.
 
Bjuder på en trevlig liten bild på min bäbis bara för att jag kan :3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marielle Berntxen

Mitt namn är Marielle Berntzen, jag är 22 år gammal och bor i en liten by i skogen ca 7 mil väster om Sundsvall. Jag praktiserar för tillfället som lärare och jag är utbildad fotograf. Jag älskar min hund över allt annat på denna jord, jag älskar även att umgås med kompisar och åka på kryssningar med 100%party. Jag är sprallig, jag är medmänsklig och jag är allmänt snäll trots att jag egentligen vill vara elak och en djävul men det funkar inte så bra som jag hoppats på för att få vara det. Något som också kan vara kul att veta är att jag helt klart suger på att blogga och bloggar ytterst sällan men försöker att blogga oftare och oftare. Det var väl en kort presentation om mig antar jag xD

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela