marielleochnova

Sjuk, finlandsfärga & Nova

Publicerad 2012-10-24 22:13:30 i

Idag var jag hos läkaren, rätt Så otrevligt då jag verkligen inte litar på läkare längre. Fick iaf hostmedecin så jag hoppas min hosta kan försvinna ngn gång. Cocillana var hostmedecin jag fick, dock när jag tar den blir man trött men det är nice ändå och jag kan gott och väl vara trött för jag hostar inte när jag tagit av den :)

Imorgon åker jag med finlandsfärga, ska bli intressant att se hur det går att åka buss och vara sjuk. Kommer förmodligen smitta massor av människor och sedan ha det på mitt samvete. Men kommer nog bli trevligt till slut. När jag kommer hem på fredag så drar jag till Simon och ska vara där :) dock kommer han inte att vara där men världens bästa Micke kommer att vara där och umgås med mig :) lär ju sätta oss och glo på film eller spela :) men awesome kommer det bli iaf de känner jag på mig :) Simon komme nog joina oss på lördag hoppas jag eller senast söndag men jag hoppas på lördag för jag har ej träffat honom på ett tag nu och jag vill kramas med min man som står ut med mig trots att jag är patetiskt paranoid och så. Jag önskar jag hade hans tålamod verkligen .

Som ni kanske förstått hat jag ju varit sjuk ett tag typ fem eller sex dagar nu och detta börjar visa sig på Nova. Hon blir mer och mer rastlös men lämnat inte min sida utan ligger där och bara väntat på att jag ska bli frisk. Men jag set på henne och hon tom kom och puttade på klickern jag vet att hon vill träna och är rastlös men jag har ingen ork att träna med henne :/

Nu ska jag sova så godnatt alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marielle Berntxen

Mitt namn är Marielle Berntzen, jag är 22 år gammal och bor i en liten by i skogen ca 7 mil väster om Sundsvall. Jag praktiserar för tillfället som lärare och jag är utbildad fotograf. Jag älskar min hund över allt annat på denna jord, jag älskar även att umgås med kompisar och åka på kryssningar med 100%party. Jag är sprallig, jag är medmänsklig och jag är allmänt snäll trots att jag egentligen vill vara elak och en djävul men det funkar inte så bra som jag hoppats på för att få vara det. Något som också kan vara kul att veta är att jag helt klart suger på att blogga och bloggar ytterst sällan men försöker att blogga oftare och oftare. Det var väl en kort presentation om mig antar jag xD

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela