marielleochnova

lets get this party started!

Publicerad 2013-07-29 19:24:36 i Allmänt

KBK mänskligheten! kör bara kör! det är väl vad jag lever efter nu. Istället för att fråga mig själv " ska jag" så tänker jag " KBK kör bara kör! " det är mycket bättre! visst många gånger kanske det går åt helvete men jag är fortfarande ung och det är bättre att vara ung och dum och bli gammal och vis än att vara ung och sitta hemma och göra ingenting för att sedan bli gammal och undra vad som skulle hänt om jag gjorde olika saker :D
 
Jag sitter just nu och peppar för att åka på 100 % party! men innan dess så ska jag även hinna ta mig iväg till Stockholm är det bestämt :) längtar sjukt mycket för jag tror det kommer bli sjukt kul.
 
Annars sedan senaste inlägget har det inte hänt så sjukt mycket i mitt liv. Jag har umgåtts mes "Ester" och jag har umgåtts med andra vänner ofc. Men hon är den jag har hittat på saker med osv.
Vi var till stan och lallade runt på stan och på birsta. Den dagen kommer ta länge innan jag glömmer för det var en otroligt rolig dag! En hel dag som endast bestog av att ha roligt. Helt fantastiskt och vi lyckades helt klart, det behövdes kan jag ju säga.
 
Sedan så har jag badat och haft mig, snurrat runt och bara varit awesome som vanligt XD
I helgen var det lite festligheter. Dels åkte jag in till stan på krogen på fredagen för att lämna ut flyers osv. Det var fantastiskt, då åkte jag med Martin, Cissy och Micke :D
Som vanligt dummade vi oss och lekte i parker osv, Lite roligt måste man ändå ha i livet :P
I lördags var det pyttefest hos mig, vi var endast 5 pers men det var fantastiskt roligt,
Jag Ester och Martin nattbadade, HELT AMAZING. Så fruktansvärt roligt :P
 
Idag så fick jag hem mina leggings, helt otroligt snygga är dom. Jag är sjukt glad att jag köpte dom. Helt klart värt pengarna, inte för att dom kostade så sjukt mycket men aja.
annars så har dagens " todo" har varit att ta det chill och bara andas lite. Kan behövas ibland det med, har kollat på massor av film osv.
 
 

Kommentarer

Postat av: Cissy - BlackieSixx

Publicerad 2013-07-29 20:12:47

Åhh, så snygga .. att inte ja köpte sånna också :O

haha, "mes" Ester ;)

Svar: Haha ja visst var dom grymt snygga ? :D Du skulle köpt ett par du med :D Helt fantastiska! HAHAHAHAHA MED ska det va! xD
Marielle Berntxen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marielle Berntxen

Mitt namn är Marielle Berntzen, jag är 22 år gammal och bor i en liten by i skogen ca 7 mil väster om Sundsvall. Jag praktiserar för tillfället som lärare och jag är utbildad fotograf. Jag älskar min hund över allt annat på denna jord, jag älskar även att umgås med kompisar och åka på kryssningar med 100%party. Jag är sprallig, jag är medmänsklig och jag är allmänt snäll trots att jag egentligen vill vara elak och en djävul men det funkar inte så bra som jag hoppats på för att få vara det. Något som också kan vara kul att veta är att jag helt klart suger på att blogga och bloggar ytterst sällan men försöker att blogga oftare och oftare. Det var väl en kort presentation om mig antar jag xD

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela