marielleochnova

Måndag

Publicerad 2012-10-15 09:54:45 i Allmänt

Gud finns det någon jobbigare dag än Måndagar? Nä det gör det inte, Det började med at+ t jag vaknade innan klockan ringde, ganska coolt ändå. Sedan kommer man till skolan och typ ska börja ha engelska, Jag läser inte engelska så jag jobbar med massa annat istället. Sedan så kommer Liz till skolan :D Jag prövar kängorna men dom gjorde bara ont -.- BAJS så nu måste jag köpa nya skor istället då. FUCK MY  LIFE! Aja det kommer bli bra till slut, ska försöka flörta med mamma och pappa och vi kanske kan dela kostnaden eller ngt :3
 
Vi har ny bil nu på tal om mamma och pappa, Den är grön och ful som fasen i mina ögon och jag saknar min prom. Jag vill åka prom inget annat, Jag älskar promen men aja det är deras bil inte min :3
 
Dennadag har varit fucked up, Liz spillde kaffe och har en sån dag som jag hade förra veckan, en fucked up dag med andra ord då allt går fel. Det är inte bra alls och jag hatar sånna dagar så jag lider verkligen med henne det gör jag. Malin verkar bara vara glad idag trots att hon verkar väldigt trött och på tal om oss tre så ska vi simma idag :3 Kommer bli awesome as fuck :3
 
Nu ska jag egentligen sitta och skriva om antikens draman osv , ganska roligt i mina ögon då jag älskar draman osv :3 mindreroligt att skriva dom dock, mycket roligare att framföra dom måste jag säga :D Men men jag har rast så ingen kan bli sur på mig för att jag sitter och bloggar istället. Blä på tal om bloggar, Faan vad jag egentligen avskyr bloggare xD Men lik förbannat så är det ett jävligt bra sätt att få ur sig allt man tycker och tänker och salla känslor osv utan att behöva stå öga mot öga mot personer och snacka om det xD Men jag har lite dubbelmoral angående bloggare faktiskt xD Dumt i know...
 
Jag vill hem nu, Till Nova och min dator fast ändå inte, Jag hatar min dator, eller iaf min externa hårddisk för den är dum i huvudet. Men Nova är awesome :3
 
ännu ett blogginlägg där jag bara fuckar upp hela bloginlägget men äh vafaan vem bryr sig? Inte jag iaf ;D
 
puss på er alla <3 :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marielle Berntxen

Mitt namn är Marielle Berntzen, jag är 22 år gammal och bor i en liten by i skogen ca 7 mil väster om Sundsvall. Jag praktiserar för tillfället som lärare och jag är utbildad fotograf. Jag älskar min hund över allt annat på denna jord, jag älskar även att umgås med kompisar och åka på kryssningar med 100%party. Jag är sprallig, jag är medmänsklig och jag är allmänt snäll trots att jag egentligen vill vara elak och en djävul men det funkar inte så bra som jag hoppats på för att få vara det. Något som också kan vara kul att veta är att jag helt klart suger på att blogga och bloggar ytterst sällan men försöker att blogga oftare och oftare. Det var väl en kort presentation om mig antar jag xD

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela