marielleochnova

Bara massa babbel

Publicerad 2013-12-18 11:21:23 i Allmänt

Jag skrever verkligen inte blogg ofta, detta gör att när jag väl skriver finns det massor att skriva om man det är även mycket man missar eftersom man har inte allt i huvudet..
Hur har jag haft det sen sist då?
Sist jag bloggade var efter att vi varit i stugan i somras, det var ju evigheter sedan.. Det har hänt massor sedan dess! Jag har åkt på två 100% party kryssningar, Både xtreem och JD3, Båda helt fantastiska som alla kryssningar jag åkt med 100%. Det är otroligt underbart på dessa och kan knappt med ord beskriva hur kul jag tycker det är. Ska åka nu igen i Februari på en kryssning med 100% :)
http://www.youtube.com/watch?v=onsNH4JfQwM&list=PL20166497CA7E2063
Jag lyckades faktiskt hamna med på film med min kära fruga för er som missat detta ;D
 
Jag har lyckats med att sitta ett tag på Miroi och bara haft det trevligt där, dock är den en pain in tha @ss för att det är rätt trist när man egentligen vill jobba eller liknande men jag hade tur och fick praktik på Torpshammars skola vilket har varit en helt underbar praktik och som jag älskar totalt. Om något fick den praktiken mig att vilja jobba som lärare ännu mera då jag haft så otroligt kul och känner ännu mera att det passar mig och jag vill verkligen detta, så nu väntar man på att ansökningstider ska bli så jag kan söka massor av skolor och förhoppningsvis komma in på en bra skola och kunna plugga det jag vill!
 
Jag har även umgåtts supermycket med vänner osv och jag tror detta har gjort att jag inte haft tid att blogga, inte för att jag känner att jag har någon som läser och att jag måste blogga men ah.. xD
Jag har även haft så fullt upp så tyvärr har träningen med Nova lagts på hyllan ett tag :/ Det är inte okej det vet jag men jag har inte haft tid med praktik osv så det är inte bra, men det ska bli ändrning på detta.
 
Kan säga att efter JD3 så lyckades jag bryta revbenet, eller jag vet inte om det var under Jd eller om det var tidigare eller när det var egentligen.. men jag har iaf ett brutet revben just nu vilket gör att jag inte kan jobba/praktisera och jag kan inte göra mycket alls, jag ligger mest hemma och sover och har ont.
 
Ja det var väl en summering av vad jag gjort sedan i somras antar jag xD
Vad gör jag nu då ? Jo just nu sitter jag igen på Miroi och gör ingenting förutom att blogga då jag inte orkar göra annat. Jag ska sedan träffa Pontus och leka runt på Ånge tills det är dags att ta bussen hem till frugan där jag ska mysa med henne och mannen i mitt liv Bon. Sedan ska jag hem och sova massor då jag är trött och vill sova. Självklart ska jag även leka lite med Novisen som har blivit världens myspropp och som är så otroligt försiktig med mig så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
 
Men nu är det kanske dags att avsluta detta inlägg som börjar bli aningen långt och så ska jag ta och sätta mig och söka massa jobb ;D Men ha det bra du som läser detta så får vi se när jag skriver ett blogginlägg nästa gång P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marielle Berntxen

Mitt namn är Marielle Berntzen, jag är 22 år gammal och bor i en liten by i skogen ca 7 mil väster om Sundsvall. Jag praktiserar för tillfället som lärare och jag är utbildad fotograf. Jag älskar min hund över allt annat på denna jord, jag älskar även att umgås med kompisar och åka på kryssningar med 100%party. Jag är sprallig, jag är medmänsklig och jag är allmänt snäll trots att jag egentligen vill vara elak och en djävul men det funkar inte så bra som jag hoppats på för att få vara det. Något som också kan vara kul att veta är att jag helt klart suger på att blogga och bloggar ytterst sällan men försöker att blogga oftare och oftare. Det var väl en kort presentation om mig antar jag xD

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela