marielleochnova

Arbetslös

Publicerad 2013-07-21 23:22:46 i Allmänt

WOOOW jag har inte skrivit i bloggen på evigheter! helt sjukt, senast jag skrev var 2 januari oO DET ÄR LÄÄÄÄNGE sedan.
 
kan ju säga att det hänt en hel del efter det xD
 
* Blev singel, ingenting jag tänker eller vill ta upp mera, vill folk veta osv får ni fråga mig. Dom flesta vet nog redan vad som hänt och varför så. För er som inte vet och vill veta fråga.
 
* hade en awesome slut tid på skolan med endast massa skoj, har inte haft så kul på en skola någonsin och det gjorde att det gick bra i skolan och jag kan nu plugga vidare om jag vill men jag bestämde mig för att ha ett sabbats år och bara andas lite ifrån skolmiljö och allt som har med skola att göra. Måste även figurera ut om jag ska plugga vidare och vad jag i så fall ska plugga till. Jag funderar på allt mellan att fortsätta på fotograf yrket vilket jag älskar eller att plugga till lärare eller något. ifall jag pluggar till lärare blir det engelska eller biologi/so ämnen. Har verkligen inte bestämt mig ännu.
 
Det var sjukt jobbigt sista dagarna på skolan och jag avskydde det då det var det jobbigaste och tråkigaste jag gjort i hela mitt liv. jag har alltid haft en plan på vad som händer efter sommaren ( har alltid studerat) så nu var det helt annat. Har aldrig någonsin haft så jobbigt, dels säga hejdå till alla sina fina kompisar som jag kommer sakna alla på allmän och sedan även det nya att jag inte har en plan. Jag vet inte vart jag skulle ta vägen eller vad jag skulle göra.
 
Någon gång där i slutet av skolåret åkte jag med Cissy, Björn och Tom på en kryssning, kan säga att det var det roligaste jag gjort i hela mitt liv 100 % party kryssning, verkligen det roligaste jag gjort och jag har aldrig haft så kul i mitt liv. Bra musik, massa folk som alla är glada och trevliga, fest i hytten, sjukt peppande och en bra inledning på sommaren. det finns massor av bilder av det hela på facebook så någon dag kanske jag visar upp lite bildet härifån. annars kan ni kolla på facebook.
 
Nu i sommar har jag dock haft en av dom bästa somrarna i mitt liv.
Jag har gjort en massa saker och haft fullt upp hela tiden känns det som. Även om det blivit mycket tid hemma har jag ändå gjort en massa saker. Jag har spenderat mycket tid med Cissy och hennes familj vilket är awesome för våra familjer är bästa vänner. Jag har umgåtts massor med Syster Malin och självklart varit fram och tillbaka till stan till Malin och Jimmi och myst hos dom.
Jag har även hittat på massa dumheter med Nova, det gör jag alltid XD
Min älskade lillhund har tyvärr fått några konstiga sår som nu äntligen börjar bli aningen bättre så hoppas på det bästa. hon har äntligen fattat att man inte får klia på sår utan dom ska få läka xD
 
vad händer mer nu i sommar då?
Ja, sommaren är snart slut så så himla mycket mer kanske jag inte hinner med, har ingenting planerat mer än att söka massa jobb, eftersom jag nu inte är studerande utan arbetslös ( detta suger stenhårt) men jag har två saker planerade för i höst iaf. Det är att fylla år ( 19 augusti) samt att åka på 100 % party kryssning xtreem nu 12 -14 september :D Jag längtar till båda två som en tok och kan knappt sluta tänka på dom sakerna. Det kommer bli awesome det vet jag :D
 
så ska inte lova något mer nu men eerhm, jag ska försöka skriva oftare? xD HAHA XD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marielle Berntxen

Mitt namn är Marielle Berntzen, jag är 22 år gammal och bor i en liten by i skogen ca 7 mil väster om Sundsvall. Jag praktiserar för tillfället som lärare och jag är utbildad fotograf. Jag älskar min hund över allt annat på denna jord, jag älskar även att umgås med kompisar och åka på kryssningar med 100%party. Jag är sprallig, jag är medmänsklig och jag är allmänt snäll trots att jag egentligen vill vara elak och en djävul men det funkar inte så bra som jag hoppats på för att få vara det. Något som också kan vara kul att veta är att jag helt klart suger på att blogga och bloggar ytterst sällan men försöker att blogga oftare och oftare. Det var väl en kort presentation om mig antar jag xD

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela