marielleochnova

Skola imorgon

Publicerad 2012-11-25 23:04:16 i

Roligt, jag kommer inte på någon bättre rubrik än " skola imorgon" det är ju helt fantastiskt roligt.
Vad har alla gjort denna helg då ? Vad jag gjort ? Jadu. Jag har umgåtts med Simon min älskade som fick för sig att han skulle komma hit och umgås med mig, det var helt fantastiskt roligt faktiskt. Vi var i fredags till Ålsta och eldade lite vilket var supermysig :) sedan så tog vi en kort mysig promenad i mörkret vilket jag avskyr dock men det var mysigt för jag kände mig på något sätt så trygg som jag kan bli:) när vi sedan kom hem kollade vi på film och bara myste ner oss, vi somnade väldigt fort båda två och jag tror inte någon av oss såg slutet på filmen faktiskt :P

Sedan på lördagen så åkte vi till fränsta köpte lite smått och gott satte oss ner och kollade film hela dagen och bara va med varandra <3 man behöver inte alltid hålla på och göra massa saker ibland är det härligt att bara vara med varandra :) idag åkte han hem dock, väldigt trist men jag har en livsglädje tillbaka som det ar ett tag sedan jag hade och jag känner mig lycklig och mår bra nu.

Imorgon är det skola , det kommer bli superkul och jag längtar faktiskt :) kommer bli toppen tror jag :) jag gillar skolan ändå trots att vissa saker är en pain in the ASS men men så är det med allt antar jag väl :) annars så ska jag (som en riktig nörd ) börja streama när jag spelar (Simons order är min lag ) kommer vara pinsamt men så sjukt
Kul ändå :)

Firandet har legat
På hyllan ett tag men nu ni små barn, det har kommit inte bara ett utan tre fotojobb till mig vilket är fantastiskt :D kommer bli sjuuuuuukt kul tror jag :)

Nä nu går jag och lägger mig baj baj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marielle Berntxen

Mitt namn är Marielle Berntzen, jag är 22 år gammal och bor i en liten by i skogen ca 7 mil väster om Sundsvall. Jag praktiserar för tillfället som lärare och jag är utbildad fotograf. Jag älskar min hund över allt annat på denna jord, jag älskar även att umgås med kompisar och åka på kryssningar med 100%party. Jag är sprallig, jag är medmänsklig och jag är allmänt snäll trots att jag egentligen vill vara elak och en djävul men det funkar inte så bra som jag hoppats på för att få vara det. Något som också kan vara kul att veta är att jag helt klart suger på att blogga och bloggar ytterst sällan men försöker att blogga oftare och oftare. Det var väl en kort presentation om mig antar jag xD

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela