marielleochnova

Torsdag

Publicerad 2012-10-18 23:20:59 i

Jaha idag var det torsdag då, ganska trevligt faktiskt om jag ska vara ärlig. Torsdagar är ju foto dagar så det är därför det är roligt och trevligt. Men idag var inte så trevligt för det var sista dagen med Tomas min foto lärare vilket är aningen trist men det är sånt som händer och vi kommer få nya lärare. Eller en ny lärare :)

Annars så var jag ensam hemma idag och jag tänkte gå ut och fota Nova, har ett super ställe att fota på men när jag väl var där och fotade så självklart så var det stora spindlar där -.- det var i storlek av min topp på tummen i kroppen och ben långa som tops så jag gick snabbt därifrån. Det var inte bara en heller utan minst 20 stycken och jag fotade där i vadå en minut eller ngt så nä blä vad jobbigt det var. Sedan så hade Nova damp och bara kutade runt och simmade sig vilket hon aldrig brukar göra nästan, det var lite sjukt att se faktiskt. Så det blev inga bilder och jag blev ledsen som fasen.

Jag märkte en kul sak med. Mina bristningar på kroppen har helt försvunnit så jag har ett bevis på att jag gått ner i vikt :) allt utan dieter och annat skit :) gillar inte dieter egentligen för jag tycker man ska försöka gå ner utan det om man nu ska gå ner i vikt. Oftast så äter du en diet sedan går du upp dubbelt så mycket igen så. Dessutom känner man sig duktigare om man klarar att gå ner utan dieter :) man blir stoltare över sig själv och det bygger självförtroendet vilket är awesome :)

Imorgon är det fredag och vi ska ha hlr utbildning på skolan, lär bli ganska intressant och hoppas på att det blir kul faktiskt. Vi i foto klassen ska göra det med modelinjen på skolan.

Efter skolan ska jag ta en lång och härlig promenad med Nova och jag ska dumma mig framför datorn , ska för ovanlighetens skull ej till stan och det känns sjukt faktiskt Att inte få kramas med min pojk men man behöver inte träffas 24:7 :)

Nä nu ska jag gå och lägga mig, imorgon ska jag ta tag i spelandet mot kicken, han håller pånatt vinna över mig på songpop på
Facebook och det är inte bra alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marielle Berntxen

Mitt namn är Marielle Berntzen, jag är 22 år gammal och bor i en liten by i skogen ca 7 mil väster om Sundsvall. Jag praktiserar för tillfället som lärare och jag är utbildad fotograf. Jag älskar min hund över allt annat på denna jord, jag älskar även att umgås med kompisar och åka på kryssningar med 100%party. Jag är sprallig, jag är medmänsklig och jag är allmänt snäll trots att jag egentligen vill vara elak och en djävul men det funkar inte så bra som jag hoppats på för att få vara det. Något som också kan vara kul att veta är att jag helt klart suger på att blogga och bloggar ytterst sällan men försöker att blogga oftare och oftare. Det var väl en kort presentation om mig antar jag xD

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela