marielleochnova

4

Publicerad 2012-05-18 14:06:38 i Allmänt

Idag har vi varit ute och blivit borstade, eller jag borstade Nova och hon bara myste, Det är skönt med en hund som älskar att bli borstad :D Hon gör allt så enkelt då :P Dock så är hon jobbig just nu eftersom hon älskar att vara up i folk och bli klappad men så fort du tittar på henne så får du fullt med hår över dig.

Jag är fortfarande sjuk vilket kanske inte alls är så där jätte super roligt. Men det är chill, har bara fruktansvärt ont i halsen och kan knappt prata, har dessutom inte sovit något allt nästan. Sov 3 timmar imorse men annars har jag ej sovit något eftersom jag hostat och inte kunnat somna . Inte så super roligt men det funkar väl antar jag.

Trots att jag ligger hemma och är super dålig så har jag lyckats tvätta 3 tvättmaskiner, jag har lyckats gjort en ordentligt frukost till skillnad från vad jag brukar äta till frukost och det märks nu att man tvättat hela dagen och att jag egentligen inte har ork till det. Min kropp säger ifrån väldigt hårt just nu så jag tänker för en gångs skull lyssna på den och gå och lgga mig och kolla på film. hörs hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marielle Berntxen

Mitt namn är Marielle Berntzen, jag är 22 år gammal och bor i en liten by i skogen ca 7 mil väster om Sundsvall. Jag praktiserar för tillfället som lärare och jag är utbildad fotograf. Jag älskar min hund över allt annat på denna jord, jag älskar även att umgås med kompisar och åka på kryssningar med 100%party. Jag är sprallig, jag är medmänsklig och jag är allmänt snäll trots att jag egentligen vill vara elak och en djävul men det funkar inte så bra som jag hoppats på för att få vara det. Något som också kan vara kul att veta är att jag helt klart suger på att blogga och bloggar ytterst sällan men försöker att blogga oftare och oftare. Det var väl en kort presentation om mig antar jag xD

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela