marielleochnova

5. 21 maj 2012

Publicerad 2012-05-21 21:03:27 i Allmänt

Idag har varit en väldigt rolig dag ändå. Trots att jag legat hemma och sjuk. Men jag tackar min Far för att han åkte och köpte hosmedecin till mig idag <3 det kommer rädda denna vecka. Eftersom det är sista veckan vill jag gärna inte ligga sjuk och dö utan jag vill faktiskt vara på skolan.

Idag har jag fotat Kattbäbisar lite snabbt. Några minuter / timmar gamla Katt bäbisar och jag lär följa deras resa från nu tills de blir äldre och ska resa ut till nya hem. Var väldigt intressant att se min bror hålla på med kattbäbisar.Trodde aldrig en sådan dag skulle komma men se här var den xD
Träffade även Ragge idag. Gulleplutten då. Tycker om honom så otroligt, han är en fantastisk hund verkligen. Så genomsnäll :) Tänkte faktiskt trots att jag sagt att bloggen blir mest skrivande bjuda på lite bilder :)



här ser ni då Mor med hennes små bäbisar, Hon är verkligen supertrevlig och bra med dom :)



Denna bild är jag väldigt chockad över och jag kommer länge leva på den. Kattmamman tillåter en annan katt att vara med i närheten och när han gick fram till henne så sa hon inget alls och lät honom nosa på kattungarna och allt. Helt sinnessjukt vackers tyckte jag det var.

kattmamma med bäbisar igen :)


Ragge tyckte att han inte ville bli fotat utan han ville bara pussa på kameran * tur man har uv filter som skyddar lite + solskyddet * xD Han är för go :P



här är en bättre bild på den älskade lilla huskyn :)

----------------------------------

Måste även säga att jag verkligen beklagar sogen till Melissa och Cecilia som tyvärr förlorade två helt underbara hundar. Kan inte vara lätt någonstans och jag lider verkligen med er. Jag bröt ihop när jag fick reda på det. Båda hundarna var helt fantastiskt underbara och tyvärr han jag inte träffa dom tillräckligt mycket men de minnen jag har av dom kommer jag alltid ha kvar och av det jag vet är dom fantastiska.
Jag hoppas verkligen ni tar er igenom detta och om någon av er behöver finns jag här som stöd, för att hitta på något för att försöka hjälpa er på andra tankar. Jag finns här för er båda.

Det är alltid jobbigt när man förlorar någon nära, Det är aldrig lätt och det blir inte bättre med tiden. Däremot lär man sig hantera det och leva med det och det blir lättare. Tankarna och platsen i hjärtat kommer de alltid att ha och ingen kommer någonsin kunna ta deras plats. aldrig någonsin. Jag vet att det är jobbigt just nu men var stark och tänk på att ni har folk omkring er som finns här för er. Ni kommer klara er <3

--------
Nu ska jag gå och göra mig klar för sängen för jag tänker gå på skolan imorgon iavsett vad för nu har jag hostmedecin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marielle Berntxen

Mitt namn är Marielle Berntzen, jag är 22 år gammal och bor i en liten by i skogen ca 7 mil väster om Sundsvall. Jag praktiserar för tillfället som lärare och jag är utbildad fotograf. Jag älskar min hund över allt annat på denna jord, jag älskar även att umgås med kompisar och åka på kryssningar med 100%party. Jag är sprallig, jag är medmänsklig och jag är allmänt snäll trots att jag egentligen vill vara elak och en djävul men det funkar inte så bra som jag hoppats på för att få vara det. Något som också kan vara kul att veta är att jag helt klart suger på att blogga och bloggar ytterst sällan men försöker att blogga oftare och oftare. Det var väl en kort presentation om mig antar jag xD

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela