marielleochnova

6. brännbollsturnering på skolan

Publicerad 2012-05-24 20:25:45 i Allmänt

Idag är det näst sista dagen på skolan. Det är så fruktansvärt tråkigt så jag vill bara gråta floder. Jag kommer sakna alla så fruktansvärt mycket. Visst jag kommer träffa några nästa år men det är ändå så fruktansvärt många jag inte kommer träffa igen och som jag aldrig någonsin vill släppa. Detta år har jag fått så underbart många kompisar som jag totally älskar.

Jag träffade många kompisar detta år som jag är helt otroligt lycklig över att jag träffat. Det är helt sjukt vad mycket människor som betyder något för mig detta året. I just love ya all!
Detta år har jag fått vänner som jag vet inte försvinner, Jag har gjort saker jag verkligen inte trodde jag klarade av och jag har övervunnit mina rädslor, en del av dom lite grann iaf :)
Ingenting av detta skulle jag kunna göra utan mina otroligt härliga kompisar! Jag skulle aldrig någonsin innan kunna tänka mig göra mycket av det jag gjort.

Jag hoppas verkligen att jag kommer ha kontakt med många av er. Skulle inte klara mig utan er <3

Om jag glömt någon nu så ber jag om ursäkt för det, Försökte få med så många som möjligt <3

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2012-06-29 11:58:24

Saknar alla från Ålsta fotokurs jag med!!!! Torsdagarna kommer aldrig att bli sig lika igen:-( Tur man har sina minnen....och foton!,

Svar: Oja det är väldigt tur att man har det :d annars skulle jag inte klara av detta heller xD
Marielle Berntzen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marielle Berntxen

Mitt namn är Marielle Berntzen, jag är 22 år gammal och bor i en liten by i skogen ca 7 mil väster om Sundsvall. Jag praktiserar för tillfället som lärare och jag är utbildad fotograf. Jag älskar min hund över allt annat på denna jord, jag älskar även att umgås med kompisar och åka på kryssningar med 100%party. Jag är sprallig, jag är medmänsklig och jag är allmänt snäll trots att jag egentligen vill vara elak och en djävul men det funkar inte så bra som jag hoppats på för att få vara det. Något som också kan vara kul att veta är att jag helt klart suger på att blogga och bloggar ytterst sällan men försöker att blogga oftare och oftare. Det var väl en kort presentation om mig antar jag xD

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela