marielleochnova

Dreads <3

Publicerad 2012-10-14 22:59:01 i

Idag eller mer ikväll är det söndag, har inte bloggat eller så för jag varit hos Simon hela helgen. Det har för övrigt varit awesome. Liz har varit med oss och jag har mest tagit det lungt försökt att varva ner och bara hitta mig igen. Det har varit toppen och medans jag haft en lugn skön helg har liz stått och kollat på avatar och gjort dreads på Simon som om han inte var snygg nog innan blev han helt klart ännu snyggare och jag förstår ej hur det gick till. Iaf nu har jag en grymt snyg pojkvän och en vän som förmodligen är trött på att stå upp :P

Saknar Simon och hans kisse lite faktiskt, det skulle inte göra mig något alls att umgås med honom oftare. Men går man i skola 6 mil ifrån så gör man det, tur att vi klarar distansen iaf :)

Sedan måste jag få gnälla lite, på tåg som går
Mellan Sundsvall och torpshammar för det suger så jävla hårt att inte få sitta på en vettig plats då det är knökfullt på tågen. Det går inte att ha med sig en väska nästan och man får stå och försöka parrera när
Tåget åker. Dock satt jag på äckliga säten vid ut och in gången idag men min poäng är hur svårt ska det vara att göra tågen längre ? Skulle det kosta så sjukt mycket att låta passagerarna få åka skönt ? Dessutom blä på folk som stannar och bildar en fet jävla kö mitt i tåget utan att tänka på att det är folk bakom vad faan är det för sätt ? Att ställa sig och prata med någon man känner och bilda världens längsta kö är förmodligen inte vad man föredrar -.-

Annars så går allt bra, ligger efter en massa i skolan och vill typ döda ngt eftersom jag känner att jag ej hinner med ngt alls + jag kommer hamna ännu mer efter nu på grund utav att min externa hårdisk gått sönder så alla verkligen alla mina uppgifter är borta, jippie säger jag bara så världelöst det är. Alla skriv uppgifter, alla bilder, allt är borta. Så fruktansvärt dumt och jobbigt så jag vill döda mig själv typ. Men men kan ha turen att det går att rädda det och det hoppas jag på verkligen :)
Sedan så har jag gått ner i vikt, mina kläder blir större och större och mina bristningar är i princip borta nu :) det är fett awesome :) på tal om träning osv så idag så gjorde jag en massa övningar vi gör på dansen innan jag duschade :) sedan så imorgon ska jag simma vilket kommer bli awesome as fuck :)

Gud vad jag kom på att detta inlägg innehåller en massa skit egentligen men aja det får ni stå u med faktiskt :) då jag skriver från telefonen är det ganska svårt att hålla koll på vad jag egentligen babblar om hehe :P men nu vill jag gnälla lite igen faktiskt, på studenter och andra oavsett vad som pluggar och hur otroligt lite pengar man får när man studerar, det är helt sjukt egentligen vad lite det är-.- jag själv har ca 3000 i månaden och det är faan vårt att kunna hantera att ha det. Riktigt svårt att spara pengar osv. Men men man klarar sig iaf och det är väl tur det antar jag.

Nu ska jag sluta babbla och gå till sängs :) puss alla <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marielle Berntxen

Mitt namn är Marielle Berntzen, jag är 22 år gammal och bor i en liten by i skogen ca 7 mil väster om Sundsvall. Jag praktiserar för tillfället som lärare och jag är utbildad fotograf. Jag älskar min hund över allt annat på denna jord, jag älskar även att umgås med kompisar och åka på kryssningar med 100%party. Jag är sprallig, jag är medmänsklig och jag är allmänt snäll trots att jag egentligen vill vara elak och en djävul men det funkar inte så bra som jag hoppats på för att få vara det. Något som också kan vara kul att veta är att jag helt klart suger på att blogga och bloggar ytterst sällan men försöker att blogga oftare och oftare. Det var väl en kort presentation om mig antar jag xD

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela